Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P70e93t27r 77K23a84r65a62s

8. 9. 2017 23:10

Dík všem za příspěvky. Je to fajn, ta Wikipedie, člověk si může na chvíli zahrát na Miloše Skalku a přitom nevědět o populární hudbě zhola nic. Teď se jen modlím, aby si můj článek nepřečetl skutečný majitel té knížky. Když byla tak drahá už tehdy, jakou asi má sběratelskou hodnotu teď. Bojím se, že jsem ji už nenávratně , ve víru dějinných převratů, ztratil.

0 0
možnosti
JH

Ta knížka se jmenovala nějak "Beatles v písních a obrazech". Pamatuji si, že jsem ji jako kluk viděl v obchodě, ale neměl jsem jaksi money na nákup;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Všechno bude, a dávno, jinak. Na to vemte jed;-) A přesto, stále :

Little help my friendsR^

0 0
možnosti
LB

Díky za připomenutí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Jsem důchodce, žijící na vesnici. Původně jsem měl být učitelem, ale postupně jsem vykonával i jiná povolání, naposled jsem střežil naší službě svěřené objekty. Nyní již nepracuji a věnuji se koníčkům a práci kolem rodinného domku.

Seznam rubrik