Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

https://open.spotify.com/album/5GeNQlfICEqnwTTPni43Qi

Dobrý den, podívejte se sem, jsou tam sice reklamy (já mám verzi bez reklam), ale včera jsem některé písničky posluchal a je to pěkné....

0 0
možnosti
PK

P93e51t73r 42K14a90r27a18s

26. 10. 2017 20:58

Díky za příspěvky všem, moc mne potěšily. Doporučení na deezer. com možná využiji, ale raději se pohybuju v místech, kde je to zadarmo (mám stejnou drobnou vadu jako Jára Cimrman)... Za 165,- Kč je to moc, za patnáct (díky, pane Beneš) by to už šlo, ale momentálně jdu nejdřív slavit: tolik diskusních příspěvků jsem ještě nikdy nedostal... Je to hezké.

0 0
možnosti

I36v22a54n 45Š70t98í27p81e58k

26. 10. 2017 21:59

Uložto je vždy první volba. Osvědčeno.

"Kam zmizel ten starý song" je, myslím, v době internetu solidní webová aktivita schopná při rozšíření o další hledačské okruhy nastartovat úspěšný byznys. Hledat něco, cokoli, v minulosti, přičemž počítačově gramotných, zároveň už pamětníků, přibývá - dobrodružství, zábava, možná i víc. (Jen takový nápad.)

A když jsme u písniček - víte někdo něco o songu z 50.let Cesta zpátky? "...častokrát jen cesty zpátky vedou na začátky dalších dlouhých cest."

0 0
možnosti
KT

Kde jste to hledal? Hned první odkaz

http://www.deezer.com/cs/track/15198560 Jiří Vašíček

Cortés má na konci s a jmenoval se Rudolf.

1 0
možnosti
Foto

Dokud si ještě vůbec něco pamatujem, je to s náma pořád dobrý!;-) Občas není na škodu pustit si staré hity, vybaví se tolik vzpomínek a je člověku dobře:-)R^

0 0
možnosti
SB

A našel jsem to.

Odtud tu písničku můžete mít za patnáct korun českých:

https://www.supraphonline.cz/album/155017-praha-je-zlata-lod

1 0
možnosti
SB

Cortéz se křestním jménem jmenoval Rudolf.

Též si na tu písníčku vzpomínám. Zpívají se tam také slova "oblaka modravé".

Já zase sháním písničku z první poloviny sedmdesátých let, ve které ze zpívá:

"Jako sa maš, uooo, uoo, ty vieš, že láska ...." další část textu si nepamatuji, ale končí to "láská máva vuoňu líp" (láska mívá vůni lip").

Nejenže jsem ji nesehnal, ale ani jsem nenašel jiného člověka, který by si ji pamatoval.

Napište mi na adresu lubicor@seznam.cz a já se pokusím tu písničku, co sháníte vy, najít a poslat vám ji. Jeden zdroj mám, i když je to paradoxně rodilý Ital, který nikdy v Praze nebyl, česky neumí, ale tvrdí, že čeština je nejzpěvnější jazyk a tak velkou sbírku českých desek, jako má on, nemá snad nikdo.

0 0
možnosti

I23v91a39n 87Š95t31í89p40e18k

26. 10. 2017 10:14

Dá se to vygooglit - semesrecording.sk, ale původní interpret tam není.

0 0
možnosti

I58v33a55n 16Š49t27í12p48e89k

26. 10. 2017 10:05

Patří k příspěvku p. Mádleho. Na Uložto lze najít hromadu písní, kterým v době rozhlasu po drátě nešlo uniknout - a dnes pomáhají si atmosféru těch časů vybavit.

0 0
možnosti
Foto

K74a14r94e52l 90M42á53d48l19e

26. 10. 2017 9:15

Na uložto je to ke stažení zdarma ve formátu flac. Snad je to ono, text začíná nějak že se dívkám blýskají sukně ze silonu, víc jsem nevydržel a hned to hodil do koše, protože tohle nebyl nikdy můj styl.

0 0
možnosti
PK

Tož nehledejte dál a vesele si jí zanotujte,melodii si přece pamatujete , alespoň já jsem si jí hned vybavil,horší je to u mě vždy se slovy....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Jsem důchodce, žijící na vesnici. Původně jsem měl být učitelem, ale postupně jsem vykonával i jiná povolání, naposled jsem střežil naší službě svěřené objekty. Nyní již nepracuji a věnuji se koníčkům a práci kolem rodinného domku.

Seznam rubrik